Dobry sposób na motywację

tagi: turystyka, wyprawy, wakacje


Okiem reportera
turystyka wyprawy wakacje

Odpowiednie motywowanie pracowników jest dla każdej firmy niezmiernie ważnym zadaniem.

Poprzez określone czynności mogą one bowiem wykreować w nich chęć do dalszego doskonalenia swoich umiejętności oraz osiągania lepszych wyników, które przysłużą się nie tylko samym pracownikom, ale także całemu przedsiębiorstwu. Można uzyskać to między innymi poprzez dodatkowe premie, zwiększony urlop czy firmowe gadżety, które będą pełnić rolę funkcjonalnego i miłego upominku. Bardzo popularnymi rozwiązaniami, mającymi zmotywować pracowników, są również wyjazdy incentive.

Można je określić jako swego rodzaju wakacje czy też po prostu podróże, które opłacane są przez firmę. Mają one zachęcić pracowników do dalszej współpracy, a także przekonać ich, że ich praca jest ważna dla zarządu. Właśnie dlatego bardzo często są one nazywane również wyjazdami motywacyjnymi, gdyż ich podstawowym zadaniem jest właśnie wspomniana motywacja.

Poza zachętą do dalszej pracy, wyjazdy te budują także lojalność między pracownikiem a pracodawcą. Jest ona niezmiernie ważna, gdyż bez niej żadna firma nie może liczyć na osiąganie dobrych wyników. Efektem tego typu nagród jest często także większa identyfikacja pracownika z celami, a także charakterem firmy. Zbudowana w ten sposób więź owocuje przez wiele lat. Jest to także idealna sposobność ku temu, aby zbudować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, który jest umacniany poprzez dobrą opinię pracowników.

Niemniej, wyjazdy typu incentive służą nie tylko motywowaniu zatrudnionego personelu. Mogą być bowiem idealną okazją, by budować przyjacielskie relacje z klientami lub partnerami biznesowymi. W ten sposób wyrażony gest hojności może posłużyć jako idealna zachęta do kontynuowania współpracy lub rozszerzenia jej o kolejne poziomy.

Rzecz jasna na opisywane nagrody pozwolić mogą sobie jedynie firmy zamożne, o ugruntowanej pozycji na rynku. Jest to bowiem dość kosztowny sposób promocji własnej działalności, który jednak zaowocować może wieloma pozytywnymi kwestiami, budującymi markę i rozpoznawalności przedsiębiorstwa.

Zobacz także:

Opublikowany przez Czech | 2015/04/09

Wiadomości o podobnej tematyce

rss icon Glapiński: na przyszłym roku wzrost gospodarki niższy niż na obecnym, lecz przyzwoity

W przyszłym roku wzrost gospodarki będzie niższy niż na obecnym, lecz przyzwoity, blisko naturalnej stopy wzrostu między 3,5-4 proc. - mówił na środę na konferencji prasowej po posiedzeniu RPP prezes NBP Adam Glapiński.

rss icon Chcemy kupować coraz więcej mieszkań, nawet bez rządowego programu

W półroczu 2017 r. banki udzieliły 108 tys. kredytów mieszkaniowych, tj. o 5,7 proc. więcej niż na 2016 r. Dobre wyniki wiązano na ogół z programem MdM. a może jednak słusznie?

rss icon Wielka Brytania namawia palaczy do przejścia na e-papierosy

W przyszłym miesiącu na brytyjskiej telewizji widzowie zobaczą kampanię przekonującą palaczy do rzucenia palenia używając papierosów elektronicznych. Autorem spotów był rządowa agencja do spraw zdrowia publicznego.